52. Eurovision sarkı yarışmasında 4. olduk

Türkiye 163 puan alarak 4.cü olurken Sırbistan 268 puan alarak birinci oldu. Sırbistan ilk kez katıldığı Eurovision Şarkı Yarışması’nda birinci olmayı başardı. Bence birinci Kenan olmalıydı, Türker’in sonuçlar belirlenmeden önce şurada yaptığı yoruma katılıyorum.
Ülkelere ait şarkıları dinlemek veya bilgisayarınıza indirmek için [via]
Sıralama şöyle;
- Sırbistan
- Ukrayna
- Rusya
- Türkiye
- Bulgaristan
Türkiye’nin ülkelerden aldığı puanlar;
- Karadağ’dan 1 puan.
- Beyaz Rusya’dan puan çıkmadı.
- Ermenistan’dan puan çıkmadı.
- Andora’dan puan çıkmadı.
- Avusturya’dan 10 puan..
- Fransa’dan 12 puan
- Danimarka’dan 10 puan
- Yunanistan’dan puan çıkmadı
- İspanya’dan puan çıkmadı
- Finlandiya’dan 4 puan
- Türkiye‘den 8 oy Rusya’ya, 10 oy Bosna Hersek’e, 12 oy Ermenistan’a gidiyor.
- Bosna’dan 10 puan
- Belçika’dan 12 puan
- Portekiz’den puan çıkmadı.
- Arnavutluk’tan 10 puan
- Romanya’dan 7 puan
- Kıbrıs Rum Kesimi’nden puan çıkmadı.
- Hırvatistan’dan puan çıkmadı.
- Slovenya’dan puan çıkmadı.
- İsrail’den puan çıkmadı
- Almanya’dan 12 puan geldi
- Litvanya’dan puan çıkmadı.
- Norveç’ten 7 puan geldi.
- İsviçre’den 10 puan geldi.
- Çek Cumhuriyeti’nden Türkiye’ye puan çıkmadı
- Hollanda’dan 12 puan geldi
- İrlanda’dan puan gelmedi
- Malta’dan puan gelmedi
- Gürcistan’dan 2 puan
- Estonya’dan puan çıkmadı.
- Bulgaristan’dan 7 puan
- İsveç’ten 7 puan
- Ukrayna’dan 1 puan
- Rusya’dan 2 puan geldi.
- Letonya’dan puan çıkmadı
- İzlanda’dan 3 puan
- Polonya’dan puan çıkmadı
- Moldova’dan 1 puan
- İngiltere’den 12 puan
- Makedonya’dan 10 puan
- Macaristan’dan 1 puan
Finlandiya’nın Başkenti Helsinki’de düzenlenen 52. Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil eden Kenan Doğulu, “Shake It Up Shekerim” adlı parçasını 22. sırada sahneye çıkarak seslendirdi. Helsinki Hartwall Arena buz hokey salonunda yapılan, yaklaşık 12 bin seyircinin izlediği finalde, Kenan Doğulu’ya dansçılar Dominique, Jessica, Charlie ve Sarah eşlik etti.
Kaynak: eurovision.tv
Bunu okuyanlar bunları da okudu;
Rastgele bir-iki yazı;
- NASA'nın hatasını 13 yaşındaki genç düzeltti!
- Google logosunun oluşumu
- Last.fm TÜRKÇE konuşuyor
- Merhaba Wordpres!
- Her bedene uygun deli gömleği
- Kafam güzel - [neoberg]
- Seksilik…
- İyiki doğduk blog ve ben
- 13'üncü De var bir keramet
- Süper bir şarkı
- Tarihte Bugün ( 8.Ağustos)
- Seri katillerin ilginç ifadeleri
- Blogger da benzer yazılar şeysi
- PhProxy - InBasic (firefox eklentisi)
- Bunları biliyor muydunuz?


13 Mayıs 2007, 01:59 tarihinde.
4.lük iidir ii yine ermanistan 12 verdik ya (geçen senede 10 vermiştik)
bide yunanlılardan puan bekliodum hayel kırıklığı yaşadım
13 Mayıs 2007, 02:04 tarihinde.
bizim 1. olmamız lazımdı en iyi bizdik sırbistan iğrençti ama ukrayna iyiydi kıbrıs sana yazıklar olsun bide komşumuz olcan
13 Mayıs 2007, 02:27 tarihinde.
yunanlılar ii di gerçekten yaa yazık oldu aman nse onu salla bize yazık oldu asıl
13 Mayıs 2007, 02:40 tarihinde.
Bizim dostumuz falan yok, ben yine bunu anladım
13 Mayıs 2007, 09:03 tarihinde.
13 Mayıs 2007, 10:33 tarihinde.
Arkadaşlar Gönül isterdi ki kenan birinci olsun ama Neyazık ki ben olamayacağını yıllara dayanarak söyledim çünkü ben yıllardır bunu izlerdim. O zaman derdim ki kim birinci olacak kişi çoktan belli çünkü şarkı güzel söylemek hiç farzetmiyor. Gece hepiniz merakla izlediniz wolkanca,muzlupasta,sude,Rodmank,feas saat 00:00 sularında yorum yapan arkadaşlar ve diğerleri Çok inanmıştınız ama olmadı. Kusura bakmayın ben hiç inanmadım birinci olacağımıza kenanın çok iyi söyleyemediğinden değil o çok mütüştü ama sırbistan ilk defa katıldı işte ülkeler hoşgeldiniz dedi sırbistana birincilik vererek şarkılarının bile hiç aslı yok ben üç dakika bile dinleyemedim. Bu sonuç erovizyonu bana bir kez daha değerli olmadığına karar verdirdi.
13 Mayıs 2007, 10:54 tarihinde.
demiştim ya ben de tamamen politik diye.. sertap erenerin nefes nefese kalmasına rağmen birinliciliği getirmesi mucize demekki. nefesini çok iyi kullandı kenan ama olmadı:( türkerin dediği gibi dinlenicek bir tane bile şarkı yoktu he bi tane vardı muziği hoştu bilemicem kim di de kırmızı bi elbise giymişti..
neyse bu da yeter hiç olmazsa ön elemelere kalmıcaz yine..
13 Mayıs 2007, 10:57 tarihinde.
kıbrıs bize oldum olası vermez ki …. fransa ya şaşırdım 12 puanına ve bazı ülkelerin 1 puan bile vermemesine yazıklar olsun dedim..
13 Mayıs 2007, 11:27 tarihinde.
Muzlupasta çok önemli noktaya adım atmışsın bak benden hepinize örnek kimin birinci olacak kuralına biz bile uyuyoruz bak fransa 12 puan bize vermiş biz de 12 puanı ermenistana vermişiz. Sizin anlayacağınız birilerin koyduğu kurla biz uyuyoruz bak. sude kıbrıs rum kesmi bize hiç oy vermedi şimdiye kadar merak etme ama bizde bak ayıp ettik almanyaya herzaman iyi oy verirdik bu kez fazla bile vermemişiz. onlar bize 12 puanvermişti. Aman artık ben sıkıldım kim birinci oldu önemli değil ama bari trt gelecek sene dandik birini çıkarmasın bana bu sonuç yeter. Çünkü hersene iyi bir sonuçdan son işi bozuyor bu kez de kenan gibi biri çıksın yine.
13 Mayıs 2007, 11:35 tarihinde.
bence 1. olmasada salladı kenan orayı. yeterli (:
13 Mayıs 2007, 12:00 tarihinde.
bence yarisma eger politik degilde muzik uzerine kurulu olsaydi o yarismanin tek 1. si vardi o da kenan di. gercekten adam yine yapacagini yapti muthisti…:)
13 Mayıs 2007, 12:15 tarihinde.
yaa biz 1. olmayı hakedioduk ama 4.olduk üff yaa çoook sinir oldum…
13 Mayıs 2007, 12:23 tarihinde.
Olay politik (: ama olsun yapacak bişi yok
13 Mayıs 2007, 13:44 tarihinde.
ben de sizlere katılıyorum arkadaşlar.oylamalar açıkça politikti.şarkılara bakılsaydı açık ara birinci olurduk…
13 Mayıs 2007, 15:29 tarihinde.
Puanlar verilirken dikkat ettim de
sonu vakyayla biten yine sonu vakyayla biten ülkelere
Beyaz Rusya Rusyaya
Türk işçilerin çalştığı ülkeler ve müslüman yoğun ülkeler de Türkiye’ye karşılıklı olarak en yükek puanları verdiler.
Peki Türkiye ne yaptı gitti Ermenistana 12 puan verdi!
Neyin peşindeyiz ülke olarak anlayamıyorum.
13 Mayıs 2007, 15:42 tarihinde.
aslında şarkıya bakılmıycaksa neden orda kenan o kadar çaba harcadı yazık başka ülkeleri kınıyoz ama bizde şarkıya puan vermedik erouvision resmen ülkelerin dostluğuyla yürütülüyor ama harcanan emeğe yazık insaf biraz
13 Mayıs 2007, 15:46 tarihinde.
Kenanın okudugu parça bence berbat bir parça.ingizce kırması bir dille okudugu içinde(sanki ingilterenin sömürgesiymişiz gibi)ingilişzlerden alınan 12 puana niçin şaşılıyor ki!.Sırplarıda kutlamak lazım muzik kalitesi çok yüksek bir eserle katılmışlar bizim gibi piyasa muzigiyle degil.
13 Mayıs 2007, 15:55 tarihinde.
sen ne diyon yaa o kadar kişi şarkıyı beğenmişse sen beğenmemişsen sorun sende demektir
13 Mayıs 2007, 17:45 tarihinde.
walla kenanin parcasi da o kadar ii deildi bence
Cakkidi ile katilsa bence daha iyi olurdu
serbia nin sarkisini begenmedim ama sarkinin sozleri belki bi’seyler ima ediyodur diger ulkeler icin..
dikkat etmek gerek..
iyi gunneerrrrr….
13 Mayıs 2007, 18:50 tarihinde.
hepimiz ermeniyiz diye bağıran şerefsiz grub vermiştir bu oyları.
i.neler………….
13 Mayıs 2007, 18:53 tarihinde.
bilmeyenler için bi syliyim dedim sırbistanın (serbia) söylediği şarkı duamış… ne diyelim ettikleri dualar yaradı:)
13 Mayıs 2007, 18:54 tarihinde.
bilmeyenler için bi söyleym dedim sırbistanın (serbia) söylediği duamış…
Ne dielim duaları kabul oldu
13 Mayıs 2007, 19:00 tarihinde.
Bende sorun filan yok Sude.Saniyorum yaşın 18-20 filan.Kenan Dogulu muzik kalitesi hiç olmayan piyasa muzigi yapıyor;tabi ki dinleyici kitleside 10 yaş ile 20 yaş arası.Senin hiç zoruna gitmiyormu sözlerini bile anlamadıgın bir parçayla temsil edilmiş olman.Sertapta 1ci oldugunda utanç duymuştum o birincilikten.Sömürge kafasıyla yapılan işler bunlar çünkü.
13 Mayıs 2007, 19:05 tarihinde.
hakan fransa bize heryıl 12 verio dieride amerika deil ingiltere
13 Mayıs 2007, 19:07 tarihinde.
bence bize 4. bile fazla(superstar daha iidi) lanet ermenilere sürekli puan verioz en yükseğinden.sırplar dini şarkı nedeniile kazandı.bence enii şarkılar yunanistan,makedonya(bende göçmenim),bulgaristan,beyaz rusya. bizde önümüzdeki sene ilahiyle katılaalımmm.benim gibi düşünenler cevap yazsınlar
13 Mayıs 2007, 19:45 tarihinde.
erovizyon bir ”şarkı yarışması”ndan daha çok ‘’sevdiğin ülkeye oy ver” yarışması oldu.en iyi örnek bana göre ukraynanın 2. olması.o komik şarkıya nasıl oy veriyolar anlamıyorum.
13 Mayıs 2007, 20:41 tarihinde.
bencede kenan hak edıyordu ama yapacak bıseyımız yok. kenan bizim için birinci varsın onlar bırıncı secmesın.birincisin
13 Mayıs 2007, 21:25 tarihinde.
bence 1. hakedenlerden biriydik ama olsun 100 ülke içinde ilk 24 e ordanda ilk 4 e girmek büyük başarı tabiki 1 olmalıkdık saçma saçma şarkılar 12 puan alırken bize sürekli az puan geldi ve en sinirimde ermeniler bize 1 puan vermezken biz türkler o ermenilere tam puan 12 puanı yapıştırdık ve haketmeyen bir ülke olduğu bilindiği halde sırbıstanın şarkısı ve moldovanın şarkısıda çok güzel ama SHAKE IT UP SHAKERİM daha güzel……!!!.. :D:D:D
13 Mayıs 2007, 21:59 tarihinde.
Türkiye’den gelen oylara çok şaşırdığımı, hatta üzüldüğümü belirtmeliyim. Biz nasıl olur da şu anda neredeyse düşman konumunda olduğumuz ermenilere 12 puan veririz. Ayrıca ben uluslar arası düzenlenen bu şarkı yarışmasına kendi dilimizle katılmamamızı da çok çok yanlış buluyorum. Bizim kendi öz Türkçemiz dururken hangi akla hizmet başkalarının diliyle seslendirilmiş bir şarkı söyleyelim. Hangi mantık bunu açıklayabilir? Ben Türkçe olmayan yani bize ait olmayan bir parçayla kazanılan hiçbir başarıya sevinemem. Eurovisionda ewery vay that I can ile for real ile dereceler aldık. Fakat yine söylüyorum. Bunlar bizim başarımız değil. Ben yabancı bir şarkıyla kazanılan başarı yerine kendi dilimizle sonuncu olmayıo tercih ederim.
13 Mayıs 2007, 22:21 tarihinde.
biz birinciliği hak ediyorduk en iyi şarkı bizimkiydi bizim şarkımıza kötü diyen utansın… kenan sen harikasın
I LOVE YOU SH’TEWE S’AYAPOR en önemlisi
SENİ SEVİYORUM
sen kalplerin birincisisin 4 olmak hiçde kötü değil. orda en iyi şarkı bizimkiydi orayı kor-pardın halay çekmen çok güzel olmuştu. herkese slm ermenistana oy atanlar hariç…
türkiye’ 12 puan verenler dahil… eurovision’da geyler çok oy atarmış o yüzden sırbistan2a fazla oy kaçtı
13 Mayıs 2007, 22:25 tarihinde.
kenan sakın üzülme çok iyi sonuç yaptın ermenistana oy atanlar. doktora gözüksün bir taraflarında morluklar olabilir.. kenan sen hep gül çok yakışıyor sana gülmek. herkese slm bize oy atanlara teşekkürler….
13 Mayıs 2007, 22:27 tarihinde.
sen kalplerin birincisisin koptu helsiki kenan 1
14 Mayıs 2007, 00:19 tarihinde.
kenan rezaletti bi kere giydiği rengi bozuk kıyafetinden kaybetti kendisinin beyazlı kızların yanında siyah daha uygun görünürdü
14 Mayıs 2007, 00:31 tarihinde.
ya bu ıste bı ayrıcalık var daha yenı bı arkadasım kenan doguluyu elestırdı ama alestrıler neden se yayınlanmı bu ne kardesım ermenılerı kurtlerı alevılerı ayırmıyosunuz olemı pekı hem fıkrımızı sorup hemde kafanıza gore yonlendırıyorsunuz
14 Mayıs 2007, 00:50 tarihinde.
zaten bu görüşler yüzünden geri kalıyoruz diğer ülkelerde türkçe fazla bilinmeyen bi dil biz türkçe şarkıyla katılsaydık dier ülkeler anlayamıycaktı ama ingilizce her ülkede konuşulan bir dil hem dil önemli değil ki şarkının verdiği izlenim hissettirdiği duygular önemli
14 Mayıs 2007, 00:51 tarihinde.
tanen sen kaç yaşındasın merak ettim
14 Mayıs 2007, 00:51 tarihinde.
söylemek zorunda deilsin ben sadece soruyorum
14 Mayıs 2007, 01:23 tarihinde.
türkiyede star olan biri icin yazık oldu
14 Mayıs 2007, 01:23 tarihinde.
Bakın şu cümleye yahu ‘diğer ülkelerde türkçe fazla bilinmeyen bi dil biz türkçe şarkıyla katılsaydık dier ülkeler anlayamıycaktı ama ingilizce her ülkede konuşulan bir dil” Eee kenan’ın parçası dahil hangi parçanın sözlerini anladınız siz?Hiç birinin!.mesele burada katılımcı üklenin kendi muzik motiflerini kendi bölgesel enstürmanlarıyla ifade edebilmesi meselesi sadece.Anadolu binlerce yıllık kültür merkezi oldugundan muzik birikimi,zenginligi açısından kâfi derecede zaten tüm orta dogu,hatta güney avrupa kıyılarını bile inanılmaz etkilememişmi?bakın yunan muzigine,bakın yahudi muzigine anadoludan çok şey bulacaksınız.
14 Mayıs 2007, 01:25 tarihinde.
Sude arkadaş benim eleştirim;senin şahsından çok,düşüncelerinden dolayı senin şahsında tüm böyle düşünen arkadaşlaraydı.
14 Mayıs 2007, 01:34 tarihinde.
zaten eleştirilmeye ve kavga etmeye bayılırım sadece ondan tartışıyorum ingilizceye bayılan biri deilim bende zaten yabancı şarkı dinlerim ama sadece anlamadığım için hayatta herşeyi anladıktan sonra hiç bi anlam kalmazdı bence sende anlamadığın bişeler yapmayı dene
14 Mayıs 2007, 01:38 tarihinde.
doğru sölüyosun sadece bi konuda ülkeler kendi enstromanlarıyla kendilerini ifade etseler daha iyi anlardık kenan müziğine halay bölümü koydu sırbistan ney ile bazen sözlere gerek yokdur müzik bir ülkenin kültürünü anlatabilir sözler onu ya süsler yada berbat eder sırbistanın sözleri mahfeden bölüme giriyo tabi bunlar benim görüşlerim
14 Mayıs 2007, 01:41 tarihinde.
bu arada sırbistanı temsil eden bayanmış anlayamayanlar için söylüyorum şahsen ben anlayamamıştım
14 Mayıs 2007, 01:51 tarihinde.
her kelimemi yazmışsın tanen ama işine gelenleri yazmışsın gerisinide ben tamalıyım bari şarkının dilinin ne önemi varki önemli olan verdiği duygular sen köşe yazarı falanmısın allah aşkına fanatik bi türkçe hayranısın rimi rimi ley den ne anladın türkçe ama sözlükde bi karşılığı bile yok yada aman petrol çok mantıklı demi karşında süpeeeeeer starrrrr kız kendini süperstar görüyo zaten yarışmasına ne gerek onlarla grur duy sen büyük bi ihtimalle duyarsında bu arada alınmıyosun demi kötü bişe demiyom ama açıkcası ben senin sözlerine alındım
14 Mayıs 2007, 09:24 tarihinde.
Gerçekten tartışmanızı anlayamıyorum.Kötü bir şarkı.Politik bir yarışma.
Öok çalışma olmasa elde edilemeyecek bir 4.lük.Düzgün şeyler yapalım sonrada konuşalım.
Herkese saygılar
14 Mayıs 2007, 10:24 tarihinde.
BENCE BİRİNCİLİzİ HAK ETMEDİLER GERÇİ ?ARKININ SÖZLERİ BELKİ Bİ?EYLER İMA EDİYORDU ONDAN BİRİNCİ OLDULAR
AMA KULAzA HİTAB EDEN DAHA GÜZEL PARÇALAR VARDI OYLAMANIN SONUNDA 1. OLDUKLARINI DUYUNCA BÜYÜK HAYAL KIRIKLIzINA UzRADIM GÖNLÜMÜZ KENAN’IN 1. OLMASINDAN YANAYDI AMA GERÇEKTEN DAHA İDDALI ?ARKILAR VARDI BİRİNCİLİK YAKI?IRDI BİZE AMA DÖRDÜNCÜLÜK DE İYİ BİR SIRALAMA BEN DAHA KÖTÜSÜNÜ BEKLİYORDUM AÇIKCASI
AYRICA @TANEN’NİN YAZDIzI ELE?TİRİLERİN BİR KISMINDA KATILIYORUM BENCE TÜRKİYE OLARAK TÜRKÇE BİR PARÇAYLA KATILMALIYDIK
14 Mayıs 2007, 13:01 tarihinde.
bence kenan birinciliği hakeden tek kişiydi sırbistanın şarkıyı ben hiç beğenmemiştim ama işte politik bi yarışma olunca böle oluo bence sanata yapılan bi saygsızlık bu:( seneye katılmasak daha iyi olur ne de olsa birincilik alamıcaz sertap erenerinki mucizeydi ben bi kez daha anladım ki dünyada hiç sevilmioz ve bi türk olarak buna çok üzülüommmmm
14 Mayıs 2007, 13:54 tarihinde.
biz kenanı seviyoruz. onun birinci olması gerekiyordu o beyaz rusya hakımızı yedi.aslında sizde haklısınız.
14 Mayıs 2007, 16:06 tarihinde.
Yarışmadan önce dördüncü veya beşinci olacağımızı söylemiştim.Tuttu.?arkımız birinci olacak kalitede değildi.Gerçekçi olalım daha iyi bir parça ile birinci olabilirdik.Siyasi miyasi laflarına inanmıyorum öyle olsaydı İngiltere ,Fransa ,İspanya bu puanları mı alırdı.Dil faktörüde saçma iddia.İngiltere geçen yıl sonuncu oldu.
Türkçe bir eserle katılmalıyız. Ama Rimi Rimi Ley,Süper Star gibi ucube parçalarla değil.Acaba bu parçalar şimdi kimin hatırında,mırıldananlar var mıdır?Sırf kaybedelim diye yapılmış lar sanki….Bizim sevmediğimiz bir şarkıyı dünya sever mi,Avrupa puan verir mi?Gurbetçilerimiz de olmasa Semiha Yankı nın kaderine dönerdi hepsi.Komedeyi bırakalım ve adam gibi bir şarkı ile ,mesela Kıraç gibi ,Nazan öncel gibi sanatçılarla şansımızı deneyelim
14 Mayıs 2007, 16:17 tarihinde.
Söyleyeceklerim bitmedi.Türkiye’nin Eurovisiondaki en büyük başarısı ?ebnem Paker’in Dile adlı eseriyle geldi.Hem Türkçe bir eser,hem sessiz sedasız üçüncü oldu geldi.Kenan da iyiydi ama çok abarttık her zaman olduğu gibi.Bize kalsa Ajda Pekkan’ın Petrolü de birinci olmalıydı…at gözlüğünü çıkaralım.Orjinal ve değişik tınılara puan veriliyor.Dinle de kendi enstrümanlarımız vardı.Demek ki burada yoğunlaşmalıyız.Sertap’ın ezgisi daha çok arabesk bir yapıya sahipti.Ama güzeldi nasıl birinci oldu.Hani politikti.Kadında bu ses varken Türkçe bir şarkıylada başarılı olurdu.Dil konusunda bağnaz değilim ama illa kalite.Müzikaltesi yüksek olacak gerek İngilizce gerek Türkçe
14 Mayıs 2007, 16:43 tarihinde.
arkadaşlar ben eurovision türkçe şarkı ile katılmak yanlısıyım.türkçe tanınmıyor diyor bazı arkadaşlar sırplar ingilizce mi söylediler veya 2. olan saçma ukrayna şarkısı ingilizce miydi ki biz ingilizce olacak diye yırtınıyoruz.mantık sömürge mantığı.güzel ülkemin güzel türkçesi var ve bu dünya üzerinde 450 milyon türk var elbet bizi anlayan çıkar yani.ayrıca 4. olmamıza hiç üzülmedim ve şaşırmadımda çünkü eurovision tamamiyle politik bir yarışma herkes komşusuna veya iyi geçindiği ülkeye puan veriyor.biz ise gidip ermenilere verdik nediyim adamlar bizi hiç bir yerine çalmazken biz yaranmak için midir nedin anlamıyorum onlara 12 puan verdik bu beni çok sinirlendiriyor.TRT seneye bu yanlışları tekrarlamaz ve anayasadada belirtildiği T.C dili Türkçedir kısmını atlamaz böle politik bir yarışmaya sebep kendimizi ingilezce şarkı söleyerek ezdirmeyelim.şuan eurovisionda yarışan şarkıları dinliyorum ve bir çoğu ülkelerin kendi dilinde söylenmiş ve bunlarda orda final oylayıp en üst sıralara yerleştiler üstelik saygılar
14 Mayıs 2007, 17:28 tarihinde.
Kenan çok iyiydi… ama Türkiyenin Ermenilere bu lkadar oy göndermesi hala dostunu düşmanını seçememesi anlamına geliyor.. çünki bu yarışma müzik değil, ülkeler arası dostluk yarışması.. aldığımız puanlar gurbetcilerimizden olup, dışardan hiç dostumuzun olmadığının göstergesi olup, Türke Türkten başka dost olmadığının birkez daha vurgulamasıdır..
14 Mayıs 2007, 17:33 tarihinde.
Kenan bizim gözümüzde 1 numara… biz ağzımızla kuş tutsakta bunlara yaranamayız.. çatlasın düşmanlar.. ayrıca birinci olan iğrençti.. ve i..neydi.. bunlara oy verenlerde onlar gibi bozuklar.. Saolsun gurbetcilerimiz… Teşekkür ediyoruz hepsine
14 Mayıs 2007, 17:34 tarihinde.
Kenan bizim gözümüzde 1 numara… biz ağzımızla kuş tutsakta bunlara yaranamayız.. çatlasın düşmanlar.. ayrıca birinci olan iğrençti.. ve i..neydi.. bunlara oy verenlerde onlar gibi bozuklar.. Saolsun gurbetcilerimiz… Tüm gurbetci milliyetci vatandaşlarımıza Teşekkür ediyoruz ..
14 Mayıs 2007, 18:18 tarihinde.
Bu tartışma uzadı gitti.Benim ifade etmek istedigim şeye Nezahat parmak basmış zaten;?ebnem Paker’le aldıgımız 3 lük hatırınızdadır hepinizin!kavalla bir giriş ve kaval-baglama düeti tamamen anadolu ezgileriyle süslüydü.Belkide erevizyondaki temsil edildigimiz en iyi eserdi…Sude arkadaş(ım):Tekrar söylüyorum;derdim seni kırmak filan degildi.Niçin böyle bir derdim olsun ki?Ayrıca ben de yabancı muzik dinliyenlerdenim.Ama muzigin herşeyini anladıgımdan ve ”bari sözlerini anlamayayımda bi espirisi olsun”diyenlerden degilim:)Muzigin izini sürmek lazım diyenlerdenim.Mesela ilk dinledigin herhangi bir grubun albümünde ”’Aaa burada baglamayı Erkan ogur çalmış” diyebilmeli insan:)
14 Mayıs 2007, 18:21 tarihinde.
ya harika bi şarkı ama biraz kötü oldu ama olsun kenan sen moralibi bozma herzaman arkandayız (hesabı)
14 Mayıs 2007, 18:26 tarihinde.
Ya nasıl burda Türkçe şarkıyla katılsaydık başkaları anlamayacaktı diyebiliyorsunuz ya.
Bu nasıl bir zihniyet. Siz İngilizce şarkıyı tam olarak hissedip anlayabiliyor musunuz? Nasıl biz uluslar arası bir yarışmada kendi dilimizden başka bir şarkıyla katılırız? Bu ne yanlış bir şey! Ben herkesin de benim gibi düşündüğünü sanıyordum. Böyle olmadığını görmek beni gerçekten çok üzdü.
14 Mayıs 2007, 19:02 tarihinde.
Bazılarınız bunu çok uzattı kim birinci olduysa oldu. bir de herkes sırbistanlı şarkıcı kadın mı erekek mi onu anlayamamış şarkıcı LEZBİYEN… O önemli değil oraya çıkan ve ülkenizi temsil eden sanatçıya teşekküredin. sertabın kazandığı yıl bizim ülkemize gelen erovizyon atena 5′inci ingilizce şarkıyla katıldı kimsenin sesi çıkmadı büyük başırı dendi
Öbür sanatçılar gibi ribiley mi neyse sanki bili bili gibi ne olduğu belli değil di. Türkçeyi kullananda böyle rezil kullandı son sıralara düştük. işte şimdi hepiniz kocunmayın övünün sizin ülkenizi savunmak için oraya çıkmış bir kenandoğlu şarkıcınız var.
Oyları kim kaç verdi kim az verdi hiç önemli değil biz istersek 12 puanı kendimize de verebilirdik gelenek olmuş isteyen her ülkenin yayıncı kuruluşu trt gibi istediği ülkeye verdi.siz oy göndeseniz de kendi ülkenizden değişen birşey yok. top trt’nin elinde. Yani arkadaşlar bir popstar yarışması değil bu. Önemli olan başka ülkelerin seni sevmesi. Birde bazılarınız şu şarkıyla katılsak felan diyorsunuz erovizyonun kuralı albüm yapılmış bir şarkıyla erovizyona katılamaz bunları bilmeden mi kastlı mı dandik dandik yok şöyle oldu böyle oldu. diye sallamayın.
Birde ingilizce ruhundan hanginiz anlıyorsunuz diyen birileri var.
Bir gün elbette ülkenizde tamanıza yakınız ingilizce konuşucaksınız niye mi ekonimiz AB yurt dışı enformaslı böyle olunca ister istemez ingilizceyi ögreneceksiniz benim ögrendiğim gibi onların da kültürlerini edineceksiniz
böyle olmasa çocuk yaş da okula giden çocuga neden ingilizce dersleri koydurulsun ki işte ülkemizin geleceği böyle ilerliyor.
14 Mayıs 2007, 19:09 tarihinde.
ermenilere lanet olsun
14 Mayıs 2007, 19:11 tarihinde.
tmm anladım zaten hastayım kimsyle uğraşıcak halim yok
14 Mayıs 2007, 19:11 tarihinde.
hollanda ve almanyaya helal olsun tam 12 puan verdiler helal olsun
14 Mayıs 2007, 19:12 tarihinde.
kenen doğulu bütün terini türkiye için döktü hell olsun
14 Mayıs 2007, 19:14 tarihinde.
kenannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn çokkkkkkkkkk başrılısınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn helallllllllllllllllllllllllllllllll olsunnnnnnn
14 Mayıs 2007, 19:23 tarihinde.
bas baya diğer ülkeler anlayamayacaktı türkçe şarkıyı şimdide anlamış deiller hiçde anlayamayacaklar ama şarkı türkçe olsa 4. olamazdık dilin ne önemi var önemli olan şarkıyı söleyen bi türk
14 Mayıs 2007, 19:25 tarihinde.
bu arada tanen sen içkimi içiyon hiç şaşırmadım günah günah
14 Mayıs 2007, 19:26 tarihinde.
bu arada tanen sen içkimi içiyon hiç şaşırmadım günah günah öbür tarafda cayır cayır yanıcan :-9
14 Mayıs 2007, 19:36 tarihinde.
sude artık sen azıttın laflarına dikkat et taneni arkadaşı bunlarla(bu arada tanen sen içkimi içiyon hiç şaşırmadım günah günah öbür tarafda cayır cayır yanıcan :-9)
Bu sözlerle kimseyi yargılayamazsın olayı bam başka boyuta getirdin.
Kİmse kimseyi yargılayamaz. Burası türkiye iran değil.
Sanki tanen yan dayrende gibi konuşma konuyu saptırmayın insanca sözler yazın.
Kavga etmek tartışmak istiyorsanız msn’de devam edin bur da değil.
14 Mayıs 2007, 19:39 tarihinde.
öteki şarkılar iğrençti ama olsun genede 4.yüz:)
14 Mayıs 2007, 19:51 tarihinde.
Evet içiyorum hemde seve seve:)Lâkin anlamadığim bunu nereden çıkarıyor olmuş olman!Terbiyesizlik sınırlarındamı dolaşıyorum yada sana göre şaçmalıyormuyum?Günah meselesine hiç girmeyi bile düşünmüyorum;Türker arkadaş kâfi derecede açıklamış(sağolsun)…Geçmiş olsun…
14 Mayıs 2007, 20:08 tarihinde.
Türker arkadaş sanada bir çift sözüm olsun;”Bir gün elbette ülkenizde tamanıza yakınız ingilizce konuşucaksınız niye mi ekonimiz AB yurt dışı enformaslı böyle olunca ister istemez ingilizceyi ögreneceksiniz benim ögrendiğim gibi onların da kültürlerini edineceksiniz” cümlenden dolayı.ingilizce dedigin dil Almanca’dan kırma köksüz bir dildirki;matematigi yoktur dil biliminde o ayrı bir konu girmeyelim.Avrupa’nında uygarlık olarak çökmeye yüz tuttugu konusunada hiç girmiyelim.Ama canım acıdı kurdugun cümleden dolayı.Malesef tanzimat dönemi siyasileri gibi 50 yıldır bu memleketin hükümetleri avrupa hayranı oldugu için buralara geldik.Lâkin yavaş yavaş türkiye’de ulus bilinci yükselmeye başlası.Bakın yapılan mitinglere Ankara’ya,istanbul’a,izmir’e atılan temel slogan ”Ne A.B.D ne A.B TAM BAGIMSIZ TÜRKİ’YE” Bence çok anlamlı,umarım siyasilerde dikkat etmiştir.Demem O ki;Türkite mecrasına giriyor…Eeee ne demişler ”Su akar yolunu bulur”
14 Mayıs 2007, 20:26 tarihinde.
tanen biz ingilizceyi çok zevkle mi öğrendik hayat mücadelesi bugünün şartları böyle gerektiriyordu. Hayat mücadelesi böyle devam etti. Bu avrupa hayranlığı bana göre özal döneminden sonra başladı. Abd’ye yanaşma gibi destek verme . olmadı abye girme şimdi sen kalkmışsın tam bağımsız türkiye diyorsun isterse dolu hükümet gelsin sol iktidar gelsin sag iktidar gelsin tam bağımsız türkiye modelini gerçekleştirecek yiğit özal dı onu da temizlediler o kalp kırizi ile ölmedi. öldürüldü. İşte ogünden bugüne hortumlamalar ülke kaynakları satılmalar. bitmedi yani bunu başlatanlar özaldan sonralar eğer bir kişi daha çıksın tam bağımsız türkiye desin onunda sonu onun gibi olacak lafın özü şu bu böyle gelmiş böyle devam eder yeni hükümeti ister chp kursun ister sp kurusun olmadı dp kursun hiçbiri bundan vazgeçemeyecek ab’ye bağlı ABD’ye saygılı olacak
hepsi bunu biliyor. buna bağlı devam etmeye çalışcak.
Öyle olmayacağını diye bilseler meydanlarda derlerdi siyasi partiler.
Yoksa ne olacakları herkes biliyor. Bazen diyorum kopacaksan kopsun ne olacaksa olsun ama Bağımsız ekonomik TÜrkiye Bizim olsun kurtulalım şunlardan.
14 Mayıs 2007, 20:46 tarihinde.
Benim siyasilerin yaklaşımına itirazım yok sonuna kadar haklısın.Benim söyledigimi yanlış anlamışsın.Mitinglerde halk attı bu slaganı diyorum ben.Halkın buna özlemi var.Ayrıca mitingi düzenleyenler ”ne şeriat ne darbe” gibi maksatlı bir slogan attırmak isteselerde halk bunu atmadı.Bu dipten gelen bir dalga sevgili dost.özal meselesine kat’iyen katılmıyorum.Nasıl böyle düşünebiliyorsunuz? özal’ı iktidara taşıyanda 12 eylül olmadımı? 12 eylülü yaptıran amerika olmadımı;selbest piyasa ekonomisini amerika istemedimi(yada imf diyelim) imf kim?Amerika degilmi?.Özal’la birlikte Amerikanizm türkiyede doruklara çıkmadımı?
14 Mayıs 2007, 20:47 tarihinde.
kimseyle uğraşıcak halim yok ne yazarsanız yazın ilgilenmiyorum zaten hastayım bu arada tanen misin nesin avukat tutmuşsun kendine galiba ama beni kimsenin kayırmasına gerek yok aklım bana yetiyo
14 Mayıs 2007, 21:03 tarihinde.
sude ben avukat değilim canım kendi fikirlerimi açıklarım söylerim. bir söze
katılırım katılmam Herkesin kişisel söz hakları vardır . işin ilginç yani erovizyonu konuşuyoruz dinle hiç alaksı olmadığı bir konu da konuyu orala getirdin işin içine bende girdim işi siyasi mesleye kadar götürdük. Neyse ben bırkıyorum. Biri bana kusura bakmayın kaçtığımdan değil cevap yazmasın lütfen daha fazla burda devamettiremem.tartışmayı bizim yerimize yapanlar var. Ben eğitimeme ve işime bakıyorum. Bu kadar yorum artık yeter kenandoğlu arkadaşımıza teşekkürederim güzel bir erovizyon yılıydı.
14 Mayıs 2007, 21:28 tarihinde.
Sen kendi işine bak Sude.Aklının almadıgı işlere karışma ve bırak o’na bana saldırmayıda.Uslubundanda hiç hoşlanmıyoruz çocuk.
14 Mayıs 2007, 21:34 tarihinde.
tmm amca
14 Mayıs 2007, 21:34 tarihinde.
sustum
14 Mayıs 2007, 21:36 tarihinde.
çok korktum ondan susuyorum
14 Mayıs 2007, 21:37 tarihinde.
erovision konuşuyoz tabi tabi konu dışarı çıktı
14 Mayıs 2007, 21:47 tarihinde.
bu sitede kavga ettiklerimden özür diliom galiba biraz fazla ileri gittim onlar kendini bilio anladınız siz onu
14 Mayıs 2007, 21:58 tarihinde.
Doğru;30 lu yaşlardayım ben,amcan olabilecek yaşta yani!Seviyeyi çok düşürüyorsun ve sevimsiz oluyorsun.
14 Mayıs 2007, 22:38 tarihinde.
teşekür ederim iltifat ediyosun amca
14 Mayıs 2007, 22:53 tarihinde.
30 yaşındasın ama hala çocuk gibisin özür diledik işte tmm yeter döv bari bide
14 Mayıs 2007, 22:59 tarihinde.
Senden özür dilemeni isteyen olmadı. özür hatanın telafisi içindir seviyesizliğin,sevimsizliğin değil…
14 Mayıs 2007, 23:03 tarihinde.
tamam o zaman özürümü geri aldım ama yeter
14 Mayıs 2007, 23:03 tarihinde.
‘içki içenler şerefsizdir’ diyebilen bir beyin benim nazarımda dikkate alınmayacak kadar basit bir beyinken tutup birde cevap yazıyoruz şurada sana. Uzatma artık lütfen millet içkide içer çişinide. Seni ne ilgilendirir ki..
14 Mayıs 2007, 23:09 tarihinde.
sakin olun dostlar konu: 52. Eurovision sarkı yarışmasında 4. olmamız.
14 Mayıs 2007, 23:41 tarihinde.
bana seviyesiz diyene bak yeter ama yazma sende seni zorlayanmı var
15 Mayıs 2007, 09:49 tarihinde.
Kardeşim komşu komşuyu pohpohlayınca sonuca şaşırmamak lazım.Valla İngiltere’den Fransa’dan falan böle güzel puanlar almak bizi mutlu etti.Yunanistan,Kıbrıs,Malta falan da ayıp ettiler.Ben Yunanistan’la biz çekişiriz diyodum da işte dünyanın durumu ortada.Kenan sen bitanesin abi.Gönlümüzün de gözümüzün de birincisi sensin.
15 Mayıs 2007, 13:13 tarihinde.
Bence kenan doğulu hem iyi bir derece getirdi hemde ülkemizi güzell temsil etti. bütün şarkılardan güzeldi ve kıvratı.süperrr bir şarkı yaptı. çoook iyi bir sanatçı kenan doğulu ünüde asla düşmedi aksine dahada arttı. kenan doğulu herkesin gözünde 1. kenan doğuluyu çook seviyorum
16 Mayıs 2007, 11:49 tarihinde.
Volkan yükümü hafiflettiğin için sagol abi. Ne erovizyonmuş ama yaww.
17 Mayıs 2007, 22:38 tarihinde.
Kaçıncı olursak oLaLım bis tüRKİyeLiiYiS!!!kenen doguLU oraya yeterdi saten…izmirden
18 Mayıs 2007, 13:08 tarihinde.
çok güzeldi ama ermenistan ne öle yaa sinirlöerim bozuldu walla offfffff zor bu işler arkadslar bence türkiye EUROVİSİON dan çekilmeli çünkü şarkı yarısmasxı deil mubarek siyaset meydanı!!
19 Mayıs 2007, 15:48 tarihinde.
tanen ve türker isimLi arkadaşLArın kafaLarının içerisinde birer beyin oLduğunu sanmıyorum gerçekten.konu 4.lük ve siz ordan kaLktınız geLdiniz bir cümLeyi bahane aLaraktan oLayı poLitikaya döküp siyasi propoganda yapmaya başLadınız.Sizin gbiLere gerçekten acıyorum aLLah sizLeri ısLah etsin…
20 Mayıs 2007, 12:12 tarihinde.
gönül isterdiki birinci olalım ama bence kenan 1 numara.sırbistanda kötü değildi özellikle müzik süperdi.onları tebrik ediyorum ama bence kenan 1 numaraydı gene politika damgasını vurdu o yüzden cok şaşırmamak gerekir.benden bu kadar birincinin yani mariya’nın dedisi türkmüş=) birinci türk değil ama gene türk kökenli oldu .
20 Mayıs 2007, 14:55 tarihinde.
ya ben anlamıyorum biz çok iyiydik ve neden böyle saçma şarkılar i göründü biz türkiye olarak ve kenan hayranı olarak şu nu söylüyorum bizim şarkı birinciydi çok sevildi biz çok sevdik en azından kenan shneye çıktıgında çok heycanlandık zaten olayda bu ermenistana 12 puanı kimler verdi bilmiyorum ermenistanın bize puan vermemesi onlara oy verenlere kapak olsun gelecek sene umarım adam akıllı oy veririz not namburvaan kenan dogulu leyla
21 Mayıs 2007, 10:30 tarihinde.
ya türkiye o kadar güzeldi ki izledikçe insanın izleyesi gelio biz finlandiya dan 12 puan beklerdik az övmediler kenan doğuluyu ama vere vere 4puan werdiler seneye de artık umudumuz var ama 4 lere 5 lere değil 1lere 2lere lütfen geçmişde yaşanılan siyasi konularını eğlence müzik yarışmalarına atmasınlar hakkı olan kazansın ve 2007 de biziim hakkımızdı seneye başarılar inşallah olur:d
21 Mayıs 2007, 23:47 tarihinde.
Bacardi denilen içki/yada karışımı sevmem bize ait yada degil neyse,o ayrı bir mesele.Burada bir ‘derin mevzudu’dur dillendirdik biz bir arkadaşla ismi Türker’di.kendilerini hiç tanımam karşıt görüşlerde olsakta.Lâkin keyf aldım tartışmaktan bile ve hatta tanımak bile isterim kendilerini(Adam gibi memleketin gidişatını dillendiriyorduk).Bunu/bunları niçin anlatma geregi duyuyorum ve hatta cevap verme tenezzürü gibi görünsede şahsınıza yazdıgım yazı;kat-â böyle düşünmeyiniz.Lâkin şahsınızda sizin gibi düşünenler varsa tabì cevabımdır(!)…..”tanen ve türker isimLi arkadaşLArın kafaLarının içerisinde birer beyin oLduğunu sanmıyorum gerçekten.”gibi düşünceye saldıramayıp fikre saldıran sevimsiz ve o kadarda ucuz lafların kıymet-ì harbiyesi yoktur nazarımızda.Probaganda yapıyormuşuz.EEe kimin? hangi parti/kurum vs vs neyse.efenim?duyamadım!Siyasetten bagımsız hiç bir şey yoktur.sizler sadece bunu erevizyon yarışmalarında görüyorsunuz ve şaşıyorsunuz(bizde size tabi)yaşam denilen pratigin içinde her zaman siyaset vardır siz(ler) istemesinizde…Aklınızı zorlamayın,olmaz bu kafayla.Sokrat ne demiş biliyormusunuz? demişki koca filazof”bildigim bir şey var,o’da hiç birşey bilmedigimdir”…yani insan haddini bilmeli…Allah kime acımış ki? bu arada?Böyle düşünenlereacırım bende:)
21 Mayıs 2007, 23:51 tarihinde.
Sahi Türker nerelerdesin?Gün ışıgında mumla arar oldum!
23 Mayıs 2007, 14:56 tarihinde.
Kenan o kadar iyiydiki…bence o 1.olmalıydı.Ama yine politika kazandı.O kalplerin birincisi.
23 Mayıs 2007, 20:27 tarihinde.
bu bizim sansımız ama yunanistanı sevmiyorum cünkü bize hiç puan vermediler ama olsun biz onlardan daha iiiii soledik